Niet Helemaal Tevreden? Wij Helpen Je Graag.
Bij Karpeto streven we elke dag naar de hoogste kwaliteit en de beste service. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is. Is dat het geval, dan vinden we dat oprecht vervelend en lossen we het graag zo snel mogelijk voor je op. Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkst.
Ons Stappenplan voor een Snelle Oplossing
We hebben een duidelijke procedure om je klacht zo efficiënt mogelijk af te handelen.
Stap 1: Laat het ons direct weten De snelste weg naar een oplossing is door direct contact met ons op te nemen.
-
Hoe? Stuur een e-mail naar info@karpeto.nl.
-
Wat? Omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld eventueel je ordernummer.
We beloven dat we je klacht serieus nemen en zo snel mogelijk met een passende oplossing komen.
Stap 2: Bemiddeling via WebwinkelKeur Komen we er samen onverhoopt niet uit? Dan kun je als volgende stap je geschil voorleggen aan Stichting WebwinkelKeur voor bemiddeling. Als trots lid van dit keurmerk bieden we je deze onafhankelijke optie.
-
Aanmelden kan via: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Alternatieve Route voor EU-Consumenten
Woon je in de EU? Dan kun je je klacht ook indienen via het ODR (Online Dispute Resolution) platform van de Europese Commissie. Dit is een online platform voor het beslechten van geschillen over online aankopen.
-
Het platform is te vinden op: http://ec.europa.eu/odr
Let op: Je kunt deze weg alleen gebruiken als je klacht niet al ergens anders (zoals bij ons of bij WebwinkelKeur) in behandeling is.